Love&Plan

De kick-start van jullie droombruiloft

Met de kick-start help ik jullie op weg om jullie droombruiloft te organiseren. Je hoeft niet zelf alles van A tot Z uit te zoeken naast jullie drukke leven. Ik neem jullie mee in de wereld van het trouwen.

We hebben het over de eerste stappen om te zetten in de organisatie van jullie bruiloft. Waar moet je op letten bij locatie bezoek, welke vragen moet je stellen aan mogelijke leveranciers en hoe maak je de eerste opzet voor jullie dagindeling?

En natuurlijk ook wat er daarna allemaal nog moet worden geregeld. Jullie krijgen van mij de nodige handvatten om aan de slag te gaan en op schema te blijven.

Start de voorpret met de Love&Plan kick-start van Love&Berries!

Een inspirerende dag samen met like-minded nieuw verloofde koppels.

Tijdens dit event help ik jullie met alles wat er komt kijken bij de organisatie van een bruiloft. Wat kan je doen met verschillende budgetten en wat moet je allemaal niet vergeten.

Een informatieve en inspirerende dag, samen met gelijkgestemde andere bruidsparen, zodat je ook kunt delen en leren van andere bruidsparen. Hoe leuk is dat? Dit event is echt het startpunt van de organisatie van jullie mooiste bruiloft, zodat jullie droomhuwelijk realiteit gaat worden.

Dit kan je verwachten:

Letterlijk alles in 1 dag regelen is natuurlijk niet realistisch. Maar ik ga jullie wel in 1 dag in de actiestand zetten, waarbij jullie heel efficiënt en zonder onnodige kosten van de voorpret kunnen genieten. We duiken samen in het volledige planning- en organisatieproces.

Tijdens deze ontspannen en interactieve dag, met een klein aantal bruidsparen, nemen we de hele voorbereiding door en behandelen we al jullie vragen. Ook zal er ruimte zijn om tips, ideeën en gedachten met de andere koppels te delen.

Gedurende de dag komen sowieso de onderstaande onderdelen aan bod. Daarnaast is er veel ruimte voor de vragen die jullie hebben.

  • De dagindeling
  • De ceremonie
  • Trouwlocatie
  • Organisatie van de bruiloft (wat wanneer te regelen)
  • Leveranciers
  • Budgetbepaling

Jullie zullen deze dag niets, maar dan ook niets tekort komen, want ook voor hapjes en drankjes wordt natuurlijk gezorgd.

Veelgestelde vragen:

1. Wanneer is het handig om de kick-start te volgen?

Vanaf het eerste moment vanaf jullie verloving kunnen jullie deelnemen aan de kick-start. Of dat nou 2 jaar, 1 jaar of 6 maanden van tevoren is, maakt niet uit. De training is gericht op het volledige organisatieproces. Hoe vroeger in het organisatieproces, des te meer profijt hebben jullie van de training. Dit houdt ook in dat als jullie al bijna alles rond hebben, de training steeds minder nut voor jullie heeft. Natuurlijk kan ik jullie in dit stadium nog steeds helpen om jullie droombruiloft te realiseren, maar is het effectiever om een 1-op-1 adviesgesprek te plannen. Klik hier om contact op te nemen.

2. Mag ik in plaats van mijn partner mijn ceremoniemeester meenemen?

Dit event is ingesteld op de droombruiloft van jullie beiden, het gaat uiteraard om een bruiloft die op jullie is afgestemd. Daarom is het voor jullie beiden het leukst om samen te komen, ook als onderdeel van de voorpret.

3. Wanneer is onze deelname definitief?

Zodra jullie je via onderstaand formulier aanmelden, wordt gekeken of er nog beschikbaarheid is op de door jullie gewenste datum. Als dat zo is, ontvangen jullie per mail de bevestiging van inschrijving en de factuur. Deelname is pas definitief als de betaling is voldaan. Indien de betaling niet is voldaan voor het verloop van de betalingstermijn, kan jullie plek worden vrijgegeven voor andere bruidsparen. De kick-start gaat alleen door als er voldoende bruidsparen zijn aangemeld. Mochten er niet voldoende bruidsparen zijn aangemeld, gaan we in overleg kijken naar een geschikte andere datum.

4. Waar wordt de kick-start georganiseerd?

De kick-start wordt georganiseerd op een inspirerende locatie. Dit zijn diverse trouwlocaties, zodat jullie ook direct die voorpret kunnen ervaren. Hier kunnen we voorbeelden van een bruiloft makkelijk voor ons zien en de praktische kanten ervan bespreken. Er zijn een paar locaties in Brabant, rondom Breda en in de omgeving van Rotterdam. Bij voldoende animo gaan we uiteraard ook op zoek naar een geschikte locatie bij jullie in de buurt!

5. Als er voor ons geen geschikte datum tussen staat, wanneer vindt de volgende kick-start plaats?

De kick-start wordt georganiseerd op inspirerende locaties, bij voorkeur waar ook getrouwd kan worden. Omdat het trouwseizoen tussen mei en september op haar hoogtepunt is, zijn er in deze periode minder locaties beschikbaar. Hierdoor zijn nog niet alle data vooraf bekend.
In de periode van oktober tot en met april wordt de kick-start 1 keer per maand op een vrijdag of een zaterdag gepland. Mocht er voor jullie geen geschikte datum en/ of locatie tussen zitten, kunnen we altijd kijken naar de mogelijkheden. Stuur dan gerust een bericht.

Foto’s van Linda Ringelberg

JA, wij willen!

Denk hierbij aan een gekozen datum of locatie
Meerdere antwoorden mogelijk
Na aanmelding wordt de beschikbaarheid van de datum gecontroleerd. Trainingen gaan door bij minimaal 5 aangemelde bruidsparen.