Love&Plan

De kick-start van jullie droombruiloft

Het gaat nu echt gebeuren; jullie gaan trouwen ❤️
Het aanzoek was er een om nooit te vergeten en de bruiloft moet nog veel mooier worden. Vol enthousiasme en plezier beginnen jullie met de voorbereidingen.

De zoektocht begint online en al snel zien jullie dat er zoveel mogelijkheden zijn dat een overzicht ver te zoeken is. Want in jullie mega drukke leven willen jullie natuurlijk nog tijd voor elkaar overhouden en genieten van jullie verloving en alle voorpret. 

Hoe ga je dan een bruiloft organiseren?

Gaat dit door jullie hoofd?

  • We voelen ons overweldigd, hebben geen idee waar te beginnen?
  • Er is zoveel informatie online te vinden, dat we door de bomen het bos niet meer zien!
  • Wat is handig om als eerste te regelen? 
  • Waar beginnen we mee? Hoe maken we keuzes? 
  • Hoe gaan we dat allemaal inpassen in ons drukke bestaan, naast werk, sociale leven, sporten etc?
  • We willen graag alles zelf doen, maar hebben wel wat hulp nodig.
  • Waar moeten we rekening mee houden qua budget voor alle onderdelen? Wat zijn normale prijzen?
  • Hoe gaan we de hele dag indelen?
  • We willen heel graag dat alles klopt op onze bruiloft, we trouwen per slot maar 1 keer, dus het moet gewoon perfect zijn!

Is dit iets voor jullie?

Hoe zou het voor jullie zijn als een ervaren weddingplanner met jullie meedenkt en voorziet van de meest essentiële tips en ideeën, jullie op weg helpt met alles wat er geregeld moet worden. Zodat je niks, maar dan ook echt niks kan vergeten. Op een manier dat jullie zelf de touwtjes in handen houden en zonder hoge kosten van een weddingplanner. 
Zo wordt jullie bruiloft de mooiste dag om nooit meer te vergeten.

Dit is mogelijk met de Love&Plan kick-start van Love&Berries!

Een inspirerende dag samen met like-minded nieuw verloofde koppels.

Tijdens dit event worden jullie geholpen met alles wat er komt kijken bij de organisatie van jullie bruiloft. Wat kan je doen met verschillende budgetten en wat moet je allemaal niet vergeten.

Een informatieve en inspirerende dag, samen met gelijkgestemde andere bruidsparen, zodat je ook kunt delen en leren van andere bruidsparen. Hoe leuk is dat? Dit event is echt het startpunt van de organisatie van jullie mooiste bruiloft, zodat jullie droomhuwelijk realiteit gaat worden.

Dit kan je verwachten:

Letterlijk alles in 1 dag regelen is natuurlijk niet realistisch. Maar ik ga jullie wel in 1 dag in de actiestand zetten, waarbij jullie heel efficiënt en zonder onnodige kosten van de voorpret kunnen genieten. We duiken samen in het volledige planning- en organisatieproces.

Tijdens deze ontspannen en interactieve dag, met een klein aantal bruidsparen, nemen we de hele voorbereiding door en behandelen we al jullie vragen. Ook zal er ruimte zijn om tips, ideeën en gedachten met de andere koppels te delen.

Gedurende de dag komen sowieso de onderstaande onderdelen aan bod. Daarnaast is er veel ruimte voor de vragen die jullie hebben.

  • De dagindeling
  • De ceremonie
  • Trouwlocatie
  • Organisatie van de bruiloft (wat wanneer te regelen)
  • Leveranciers
  • Budgetbepaling

Jullie zullen deze dag niets, maar dan ook niets tekort komen, want ook voor hapjes en drankjes wordt natuurlijk gezorgd.

Na deze dag:

  • Is de periode van voorpret écht begonnen.
  • Staat de basis voor jullie bruiloft op papier.
  • Hebben jullie veel inspiratie opgedaan.
  • Weten jullie ook wat je níét wilt.
  • Weten jullie exact welke stappen jullie moeten zetten, met een gericht actieplan in handen.
  • Hebben jullie er nog meer zin in!
  • Weet je zeker dat jullie niets gaan vergeten
  • Gaan jullie vol enthousiasme aan de slag.
  • Kunnen jullie het organiseren goed combineren met jullie dagelijkse leven.
  • Hebben jullie leuke nieuwe connecties opgedaan, waarmee je ook na deze dag nog contact kunt houden en tips en vraagstukken kunt delen. 

Over Eva…
Mijn naam is Eva en ik vier al een aantal jaren mijn 30e verjaardag. In 2015 ben ik op een prachtige zomerse dag getrouwd op Landgoed Rhederoord. In 2017 is mijn dochter geboren en in 2019 mijn zoon.
Ik ben opgegroeid in Ouderkerk a/d IJssel (vlakbij Rotterdam) en heb de Hotel Management School Maastricht afgerond. Hiervoor heb ik zelfs een half jaar in Thailand mogen vertoeven!

Leuke weetjes over mij:
1. Ik kan de hele dag cappuccino’s drinken
2. Er ligt een aardig grote collectie hoge hakken in mijn kast
3. Met spelletjes word ik heel fanatiek
4. Ik hou van Indisch gebak en bak dat ook graag als ik er de tijd voor heb.
5. Mijn ultieme droom is een prachtig Frans kasteel waarin ik de mooiste bruiloften kan organiseren (ken je dat programma van Angel & Dick, ‘Het Roer Om’? Nou dat dus).

Veelgestelde vragen:

1. Wanneer is het handig om de kick-start te volgen?

Vanaf het eerste moment vanaf jullie verloving kunnen jullie deelnemen aan de kick-start. Of dat nou 2 jaar, 1 jaar of 6 maanden van tevoren is, maakt niet uit. De training is gericht op het volledige organisatieproces. Hoe vroeger in het organisatieproces, des te meer profijt hebben jullie van de training. Dit houdt ook in dat als jullie al bijna alles rond hebben, de training steeds minder nut voor jullie heeft. Natuurlijk kan ik jullie in dit stadium nog steeds helpen om jullie droombruiloft te realiseren, maar is het effectiever om een 1-op-1 adviesgesprek te plannen. Klik hier om contact op te nemen.

2. Mag ik in plaats van mijn partner mijn ceremoniemeester meenemen?

Dit event is ingesteld op de droombruiloft van jullie beiden, het gaat uiteraard om een bruiloft die op jullie is afgestemd. Daarom is het voor jullie beiden het leukst om samen te komen, ook als onderdeel van de voorpret.

3. Wanneer is onze deelname definitief?

Zodra jullie je via onderstaand formulier aanmelden, wordt gekeken of er nog beschikbaarheid is op de door jullie gewenste datum. Als dat zo is, ontvangen jullie per mail de bevestiging van inschrijving en de factuur. Deelname is pas definitief als de betaling is voldaan. Indien de betaling niet is voldaan voor het verloop van de betalingstermijn, kan jullie plek worden vrijgegeven voor andere bruidsparen. De kick-start gaat alleen door als er voldoende bruidsparen zijn aangemeld. Mochten er niet voldoende bruidsparen zijn aangemeld, gaan we in overleg kijken naar een geschikte andere datum.

JA, wij willen!

Denk hierbij aan een gekozen datum of locatie
Meerdere antwoorden mogelijk
Na aanmelding wordt de beschikbaarheid van de datum gecontroleerd. Trainingen gaan door bij minimaal 5 aangemelde bruidsparen.